onsdag den 22. november 2017

Peter Pedal abe

Jeg har fået købt Tine Lorenzens opskrift på en Peter Pedal abe. Og nu har jeg afprøvet opskriften. Den er lige til og letforståelig. Og han er sjov at lave. Især fingre og tæer. Aben er nok ca 20 cm høj, så han fylder en del. Men han er da ikke til at stå for. Jeg har næsten brugt 2 nøgler brunt garn og en nøgle beige til ham. Og en lille smule sort til øjenbryn og næsen. Og to sikkerhedsøjne. 

Jeg fandt Tine Lorenzen på facebook, og købte opskriften igennem en PDF fil. 







8 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! Den lige sådan en jeg skal lave til min datter, som er helt vild med Peter Pedal. Men jeg har søgt efter opskriften, og kan ikke finde den. Har du mon et link eller lignende som kan sætte mig i forbindelse med samme opskrift som du har købt? 😊

    SvarSlet
  2. Hvor er han fin :-) Der er mange, der hedder Tine Lorenzen på facebook. Ved du, om hun stadig kan findes og sende opskriften?

    SvarSlet
  3. Jeg er interesseret i hækle opskriften på den søde abe. Kan du vidresende opskriften eller hjælpe med hvad trine lorenzen hedder på Facebook. Da der er mange med det navn.
    Med venlig hilsen
    Yvonne

    SvarSlet
    Svar
    1. https://www.facebook.com/Pingotoez/about?lst=1000832845%3A735361636%3A1589830049 this is the designer

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...