torsdag den 26. oktober 2017

Jule butterfly til hund

Denne skønne butterfly har jeg fået lavet til en lille hund. Det er meningen af hunden skal have den på i december måned. Sådan som lidt julepynt tamtam :-)

Jeg fandt en nem opskrift på nettet, og lavede den magen til. Der er ikke noget grund til at opfinde den dybe tallerken, hvis den allerede er opfundet og fungerer.

Så her er hvad jeg gjorde. Først hæklede jeg  to firkantede stykker. 
Til selve butterflyen slog jeg 18 lm op og så hækles der 72 rækker. Til båndet rundt om butterflyen slog jeg 6 lm op og lavede 20 rækker. Jeg syede det store stykke sammen, og satte så det lille stykke rundt om og syede det sammen på bagsiden. Og for at det kan sættes på et hundehalsbånd, har jeg sat et bånd på bagsiden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...