fredag den 4. august 2017

My Little pony - Applejack


Den næste My Little pony jeg har lavet til Mette er denne. Hun fik den i fødselsdagsgave og hun blev meget glad for den.

Jeg har lavet selve kroppen ud fra den opskrift som jeg normalt bruger. Opskriften  er fra den  engelsk blogger, og den ligner den danske opskrift om bare er en oversættelse af den engelske

Jeg lavede den første My Little pony i 2013, og har sidenhen lavet en del af dem. Efter den første Surprice, lavede jeg også Rainbow Dash en hel del gange, og en Pinkie Pie er det også blevet til. 

Men denne gang er det så Applejack jeg har lavet. Og jeg har fundet en engelsk opskrift på hår. Hun hedder NerdyKnitterdesigns. Og dette måtte afprøves. Så krop og hår er altså ikke fra samme opskrift. Dog har jeg taget halsen fra den nye opskrift, fordi jeg synes den holdte hovedet noget bedre. Og med en masse legeværdi, så kan hovedet godt knække lidt har jeg erfaret.

Kroppen er hæklet i dobbeltgarn. Og manke og man er lavet i enkeltgarn.

Applejack er en kvindelig jordpony og en af hovedpersonerne i My Little Pony Friendship er Magic. Hun bor og arbejder på Sweet Apple Acres med sin bedstemor Granny Smith, sin ældre bror Big McIntosh, hendes yngre søster Apple Bloom og hendes hund Winona. Hun repræsenterer elementet af ærlighed.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...