torsdag den 15. juni 2017

Kjole til Mette

Må jeg præsentere - min fjerde Mara kjole. Første gang jeg syede den var for 3 år, og blev til en skøn grøn retro kjole. Mara er designet af den vanvittigt dygtige Marte, som blogger lige her.

Mønstret her har set mange andre steder på bloggen, og nu er det så også min. Hvis du bliver fristet , så nu kan det fine Mara mønster erhverves lige her.

Jeg har denne gang valgt at lave en sommerudgave med korte ærmer - men Marte har også tegnet muligheden for flagermus ærmer, lange ærmer eller korte flæseærmer. Mønstret kan også afkortes til en bluse Der er så mange muligheder med dette søde mønster.

Der medfølger en virkelig gennemarbejdet instruktion til mønstret, hvilket gør blusen endnu nemmere at sy.

Kjolen er syet af tyndt viscose stof - jeg fandt det i Stof & Stil. Jeg har derudover sat orange neon pipping bånd rundt i 'smækken' foran. Og fandt en orange neon knap i min knappesamling, som passede perfekt til kjolen. Jeg har denne gang valgt ikke at dele forstykket, men i stedet lave en slids i nakken.
 
Mønsteret har jeg købt her hos Compagnie M.




Kjole til Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...