fredag den 3. marts 2017

Nye lopper

I vinterferien fik en veninde til mig den skønne ide at vi skulle på genbrug shopping. Det startede vist med at hun skulle have en udstoppet rødkælk, og at jeg bare var med som det tønde øl (læs: selvskab). Og det endte ud med at jeg fik et par småting md hjem.

Vi kom i 7 genbrugsbutikker i Viborg og nåede også en enkelt i hjembyen Skive. I Viborg blev det til Retrohjem, Lopper med Nostalgi, Folkekirkens Nødhjælp, Kirkens Korshær, Røde Kors, Teak-Retro og en mere som jeg ikke kan huske navnet på. Og i Skive blev det til Røde Kors.

 En smugkig i Retrohjem. Her var der mange fine møbler, og de havde brugt energi på at sætte møbler og billeder op så man blev inspireret til at købe.

 Denne sjove dims var også i Retrohjem.

 Lopper med Nolstagi

 Lopper med Nostalgi havde denne kæmpe store &.

 Tror denne var fra Folkekirkens Nødhjælp

Denne var fra Teak-Retro. Jeg var på udkik efter en puf/fodskammel til stuen. Denne ku være en mulighed med andet stof på.

 Så denne fodskammel i Røde Kors i Skive. Den kunne også være en mulighed.

 Dette var mine køb. En blå ko til at hænge på væggen, en tinvase, en blå lysestage og 7 urtepotter til mine hjemmehæklede kaktusser. Jeg kom af med omkring 184 kr for alle disse ting.



Se min skønne ko er kommet op at hænge i stuen.


 Og den passer så godt sammen med min dejlige blå lænestol.


Og den nye lysestage med omvendte dråber. Eneste minus ved denne er at lysene er juletræslys med en brændetid på 2 timer. Så det betyder begrænset hygge eller ofte udskiftning af lys :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...