mandag den 27. marts 2017

Et japansk mønster


Jeg så denne blondebluse på Instagram hos lillablomma_mayu. Jeg kontaktede hende, for at få fingrene i mønsteret, så jeg selv kunne sy den. Et lille problem var at hun er japaner, og at det kun er hendes søn der kan engelsk, så vores kontakt gik igennem ham. Men vi fik fundet ud af det, så jeg kunne købe og derefter printe det japanske mønster ud. Mønsteret er printet ud på A3 papir, og så klistret sammen til noget brugbart.

Der er også en syvejledning med med en masse gode tegninger. Og det var godt, for syvejledningen var på japansk, og det fattede jeg jo ikke en meter af.


Jeg har købt noget lækkert viscose fra Stofdepotet, og har fået lavet den først bluse i modellen. Det var faktisk ganske let. Og nu skriver jeg den første model - for ja - jeg er sikker på at der kommer flere, for det er et rigtig lækkert mønster. Jeg tænker også at jeg vil gå på jagt efter noget sommerstof, og så forlænge modellen, så jeg også kan få lavet en sommerkjole.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...