tirsdag den 7. marts 2017

En elefant kom marchrende....

Før jul fik jeg lavet disse skønne penalhuse. Men i mit iver med at lave kreative syslerier, så har jeg helt glemt at vise dem frem. Men de er da simpelthen så skønne, at de SKAL vises frem. Så derfor kommer de her.

Jeg købte noget elefantstof for længe siden. Og jeg gik længe og tænkte over, hvad jeg skulle bruge det til. Jeg fik lavet en nederdel til Mette af den brune nuance. Men så kunne jeg ikke finde på noget til de sidste stof.

Men nu har jeg endelig lavet noget af det. For det er da så sødt at det ikke bare skal ligge på hylden i syrummet. To penalhuse blev det til. Den ene er taget i brug og den anden er sat til salg her.

Til den blå penalhus brugte jeg en brun lynlås og en rest prikket stof, og til den gule fandt jeg noget gulprikket stof og en blå lynlås.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...