fredag den 17. februar 2017

Hva skal jeg være til fastelavn?

Her i vinterferien sad Mette og jeg og snakkede om hvad hun skulle være til fastelavn. Jeg havde den ide, at hun jo skulle være Elsa fra Frost - for det havde hun jo været de sidste par år. Og hun har knuselsket det kostume som jeg lavede til hende for nogle år siden.

Men sådan skulle det åbenbart ikke være i år.

Hun havde været hos veninden, og set en cowboykostume, og det var bare sagen mente hun. Hun kunne låne vest mm af veninden, og det var bare super nemt tænkte jeg. Men så satte
Mette og jeg med ipaden og gik på Pinterest, for at finde inspiration. Først så hun en snemandskostume. Den var da bare pæn. Det ville hun være i stedet for. Kostumet havde stor hvid tylnederdel, hvid bluse og store sorte knapper på bryst. Det var bare sagen. Vi gogglede videre... Hun var lige forbi et dådyrkostume - det kunne være det skulle være dette. Men så fandt hun en flagermuspige. Nej det var bare bedre. Hun havde sort stramt tøj på og flagermusvinger. Vi søgte videre... Og så så Mette en batman pige - og det var bare lige det rigtige.

Så hun gik fra en 'drengeting' til en anden 'drengeting'. Min lille prinsesse skal for en gang skyld ikke være prinsesse til fastelavn. Det er da noget af et spring.

Men jeg tager selvfølgelig udfordringen op.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...