mandag den 19. december 2016

Chip og Chap

Når jeg tænker på Chip og Chap kan jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet. De er da bare så sjove og frække. Så da jeg fik en udfordring der hed at hækle disse, sagde jeg selvfølgelig ja. For jeg siger jo  aldrig nejtak til en udfordring. 

Og her er de så. 

Hende der har bestilt dem, har helt sikkert set Disney's juleshow. Den der tegnefilm, hvor Mickey Mouse og Pluto tager ud i skoven for at fælde et juletræ. Hjem kommer de med juletræet, men også med Chip og Chap – i træet. Her render de to små jordegern rundt mellem kuglerne, mens de kører Pluto ud på randen af desperation. 

Banalt? Ja! Sjovt? Helt vildt, når man har en barnlig sjæl, der er spændt op som en flitsbue i juleforventning!







1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...