fredag den 11. november 2016

Hulk tryllet om til en abe

Kan du lave en Hulk???
 
Kors.... jeg har jo kun pigebørn, så jeg anede jo knap nok hvad det var. Men Google er min ven, så jeg fandt ham derinde. Men der er mange forskellige farveforslag der, så heldigvis kunne jeg alliere mig med en drengemor, og spørge hvilke farver der var de rigtige. Og det skulle være græsgrøn og lilla.
 
Hulk har jo også strithår, så det fik aben også. Og så hæklede jeg et par lille bukser til ham.
 
Så nu kan jeg også lave Hulk :-)
 







4 kommentarer:

  1. Meget sød Hulke abe:-)
    God fundet på.
    Hvis du på et tidspunkt laver giveaway, så vil jeg gerne ligge den op på min nye giveawayblog, hvor jeg samler giveaways i danmark:
    www.nygiveaway.blogspot.dk

    Hilsner og en dejlig weekend:-)
    God weekend ønskes herfra:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin 😁 hvordan har du lavet bukserne?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...