lørdag den 16. juli 2016

Ferie - derfor har der været stille.

Nu er jeg kommet hjem igen. Eller ja, jeg har faktisk været hjemme i en uge nu. Jeg startede på job igen i mandags. og har haft mega travlt. Men nu har jeg lige tid til at fortælle.
 
Samme fredag som ungerne fik sommerferie drog vi mod syd. Vi har været ved Gardasøen i byen Peschiere del Garda. Og vi har været væk i 15 dage. Det har bare været skønt, varmt og dejligt. Vi har haft mellem 28-32 grader hver dag. Og vi har virkeligt suget all varmen til os. Vi har daset, taget sol, spist en frygtelig masse is, pizza og pasta, sejlet på Gardasøen i turistbåd, besøgt en vinbonde og handlet lidt vin, besøgt marked i Lazise, spist frokost i Garda, hæklet, drukket vin og øl, løbet ture, sovet længe, kørt med bytog, og meget meget mere. En skøn skøn ferie.
 
Nu har jeg så lige en uges arbejde igen, og så snupper jeg 14 dages ferie igen. Det ku jeg faktisk godt leve med: 14 dages ferie, 14 dage arbejde og 14 dages ferie hvert sommer. Men så ser vi gerne lidt mere sol tak.
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...