tirsdag den 26. april 2016

Projekt folklore hulkruscardigan

Jeg har længe gået og luret på den der folkelore cardigan, som ses mange steder på internettet og på Instagram. Cardiganen har et smukt bærestykke, brede manchetter og er ellers ensfarvet. Jeg fik fat i mønsteret i august sidste år. Jeg har nemlig en masse lækkert grønt garn, som jeg gerne vil have brugt fornuftigt. Og her fornyligt fik jeg så besøgt Henrichsen's Uldspinderi's fabriksudsalg. Og her fik jeg købt den lækreste lysegrå Isager garn: Tvinni tweed. Så nu havde jeg endelig materialerne til min cardigan. Og så manglede jeg bare tiden. 
Men nu er jeg i gang. Og jeg glæder mig til at strikke på den hver gang. Og det er bare sjovt og udfordrende at skulle vælge den næste farve i den næste hulkrus, så det bliver smukt. Jeg kan slet ikke få hold i det igen.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...