mandag den 20. juli 2015

Livakjolen med indhold.

Jeg må nok sige at jeg blev overrasket, da jeg så Mette i denne kjole. Som jeg skrev her, så var jeg lidt  skeptisk for om den ville være pæn til Mette. Men for pokker da - den er jo gudeskøn. Perfekt i længde - perfekt i vidden - og den er bae så sød til hende. 

Jeg gik over til genboen, for at vide hende frem i kjolen, og hun blev også dybt imponeret. Så jeg kunne bestemt godt overveje, at lave endnu en Liva-kjole til Mette. 

Mønsteret er en jeg har fået af Anna fra Laralil, som har efterlyst syersker, som havde lyst til at afprøve pasformen på hendes Liva-mønster. Og på denne måde blev jeg ejer af  mønsteret. 

Jeg har syet kjolen op i en str. 128, og har fulgt den sybeskrivelse som Laralil har lagt ud på hendes 
blog. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...