søndag den 21. juni 2015

My Litttle pony

Det er sørme lang tid siden, at jeg har prøvet at lavet en pony, men nu fik jeg en bestilling på denne, og jeg måtte finde opskriften frem igen. Jeg lavede den første My Little pony i 2013, og har sidenhen lavet en del af dem. Efter den første Surprice, lavede jeg også Rainbow Dash en hel del gange, og en Pinkie Pie er det også blevet til. 

Opskriften  findes også ved en engelsk blogger, og den ligner den danske opskrift om bare er en oversættelse af den engelske. 

Rainbow Dash er lavet i turkis bomuldsgarn, og har manke og hale i gul, orange, rød, grøn, blå og lilla. Og på rumpen har jeg sat et lyn i rød, gul og blå med en sky ovenpå.






Ponyen var til en fødselsdagsgave til en lille sød pige. Og min veninde tog dette billede af pigen, da pigen fik gaven. Og der hersker vist ingen tvivl om at der var en der blev glad for gaven.





1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...