tirsdag den 12. maj 2015

Superman abekat

Jeg har set supermand abekatte flere steder på nettet nu, og nu fik jeg selv lyst til at prøve om jeg kunne lave en sådan. Og det ser det ud til. Den er da blevet ganske god, synes jeg. 
 
Da det skulle være en superman abe, så måtte jeg også igang med filt og en lille kniv, for at lave et fint logo til brystet. Jeg har set flere versioner på instagram med hæklede logoer, som er rigtig fine. Men jeg tænkte, at jeg ville lave logoet i filt, der er næsten lig med supermans. Men det var nu noget af en opgave, for det er jo en abe i almindelig størrelse, og det vil sige at logoet bliver også ganske lille. Og det var lidt svært at skære med kniven. Men S'et kan godt anes, og så går det an, synes jeg. 
 
Jeg har også lavet en lille kappe i filt. Jeg har ikke lavet den så stor, men jeg synes den passer til aben. 

 
Efter at jeg havde taget billederne, kom jeg i tanke om at jeg havde glemt at lave røde bælteremme på den gule bælte, så det har jeg lavet efterfølgende. Men jeg gad altså ikke tage nye billeder af aben. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...