lørdag den 6. december 2014

Lorte boxer tilbud

… U N D S K Y L D  mit fravær. Så gik der simpelthen 2½ uge. TO OG EN HALV UGE, uden jeg så meget som har været her forbi. Og det er slet ikke med min gode vilje, men hold nu op, hvor har jeg meget at se til pt. Jeg passer jo mit fuldtidsjob som omsorgsmedhjælper på bostedet stadigvæk. Men dette er ikke årsagen til mit fravær. Det skyldes min mand og hans pt lortejob. Ja undskyld sproget. Men hvis nogen nævner BOXER og det gode tilbud de kører med pt, så er jeg ved at brække mig. For boxer er skyld i, at jeg stort set ikke har set min mand nu siden 1/9. Min mand er selvstændig antenne/parabol/alarm mand. Og han ligger vandret i luften, for at kunne følge med. Han arbejder fra 8 morgen til 20 aften - derefter står den på kontakt/planlægning af de næste dage, og derefter på regnskab, for på den måde at have bare en lille chance for at kunne følge med. Og han tager weekender med for at have en lille chance for at kunne nå det hele. Og nu er energien ved at være væk for mit vedkommende. For der skal jo også være en til at passe huset. Så jeg står for ALT herhjemme - ja I ved jo selv hvad dette indebærer: madplan, indkøb, madlavning, lektielavning, hygge med ungerne, vasketøj og alt det andet. 

Jeg tør ikke sige, hvor stabil jeg bliver herinde den næste tid, men jeg kan love, at lige så snart at min mand får lidt mere luft i hans stramme hverdag, så giver det også mig mere luft. Men jeg vil betræbe mig på at der ikke kommer til at gå 2 ½ uge igen inden næste indlæg kommer. Så vil du gerne følge lidt med i det hele, så er jeg noget mere aktiv på instragram. Vi ses snart igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...