lørdag den 1. november 2014

Harlekintern og en ulv

Jeg har stadigvæk gang i projekt inbo fornyelse. Og nu fik jeg gjort to puder færdig på en gang. De ene pude er den hæklede harlekinpude, som jeg har haft gang i i et stykke tid. Nu er den færdig, og har fået bagstykke med lynlås. En lille pude på 35 x 60 cm. Så den er lidt lille i forhold til de andre puder. 

Den anden pude er en ulvepude. Jeg fik købt forstykket til den for længe siden i Stof & Stil. Men glemte at købe resten. Men i onsdags fik jeg endelig post fra Stof & Stil, og der var de sidste ting til puden. Og nu er den så også blevet syet færdig. Jeg havde lagt et smugbillede på min instragram profil i torsdags. Jeg har syet dueblå piping rundt i kanten, og givet den en lynlås på bagsiden, så betrækket kan komme af og blive vasket.

Og nu synes jeg, at stuen er færdig. Farverne harmonerer med hinanden. Og jeg kan kigge mig om efter et nt projekt. Ja - jeg er godt nok stadigvæk i tænkeboks mht mit skab i stuen. Jeg har en plan, men skal lige tænke den færdig. Måske dropper jeg det - måske maler jeg den om. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...