onsdag den 22. oktober 2014

En gris og lidt hjerter

I fredags havde jeg en skøn fridag. Dagen startede med 1½ times træning, og så blev jeg hentet af en veninde. Vi kørte til lagersalg ved Maileg. Maileg kalder det godt nok ikke lagersalg, men de holder åbent i deres Gårdbutik nogle udvalgte fredage og lørdage sent på efteråret, hvor de sælger ud af restlager, 2. sorteringer, rester og diverse . Gårdbutikken ligger ved Skærbæk syd for Herning. Og der var fyldt med juleting, påsketing og andet guf. Til lagersalget er alle varerne nedsat med 50% eller mere, så der er virkelig penge at spare. Jeg købte en adventsgris. Den koster i butikkerne 299,- - jeg fik den for en 50,-. Julehjerterne koster i butikkerne 25 kr. stykket (det er ihvertilfælde sådan jeg har kunnet læse det). Jeg gav 25 kr. for 12 stk.
 



 
 Julehjerterne skal hænge i denne dør i december måned.

Maileg havde også rester af metervarer til salg. Jeg fik 1 meter stribet jersey, og 2 meter blomstret bomuldsstof til 25 kr. pr. del. Jeg satser på, at det stribede bliver til et par leggins, og at bomuldet skal trylles om til en julekjole til MindsteDatter.

1 kommentar:

  1. Så fine ting, ææælsker også Maileg, næste gang må du tage mig med;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...