tirsdag den 30. september 2014

Tur til skoven

Vi var en tur i skoven i lørdags. Og vi fandt en masse kastanjer.  Jeg tror aldrig at vores plejedatter har set en skov. Ej heller samlet kastanjer. Så hvis hun skulle nå det inden hun tager hjem til Grønland igen, så skulle det være nu. Så MindsteDatter og jeg tog hende med i Krabbeholmsskov. Og det var bare mega hyggeligt. Da hun først havde spottet. hvad legen gik ud på, var hun god til at finde dem.
 
Vi fandt godt nok også en frø. Og den syntes MindsteDatter var så sød, at hun klappede og aede den, inden vi satte den ned igen, og gik videre. Lidt senere kom jeg til at se på hende. Hun gik meget mærkeligt, og holdt hånden på den ene lomme. Da jeg spurgte hende, hvad hun havde gang i, svarede hun "Ikke noget". "Jeg har en frø i lommen". Hun var bange for, at frøen ikke ville få det i godt skoven fra nu af, så jeg måtte forsikre hende om, at det fik den, og så slap vi den ud i en skovsø.
 








Vi havde parkeret bilen lige ved siden af iskiosken, så det var jo meget nærliggende at afslutte skovturen med en is. Og det er jo aldrig for koldt til is vel??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...