torsdag den 7. august 2014

Scrapbog færdig

 Jeg fik syet scrapbogen færdig i lørdags. Og jeg er synes den er så fin.
 
Det stof jeg fik købt til bogen, er sækkelærred. Og det havde en stikkende fornemmelse. Så jeg tog noget meget fint sandpapir, og gik amok med dette udenfor. Hold da op, hvor det støvede og svinede. men det hjalp på det. Imens jeg broderede på stoffet svinede det stadigvæk. Mine bukser var fulde af støv, og fine små tråde. Jeg håber, at de der små tråde, vil forsvinde med tiden.
 
Jeg har broderet navnet nederst med blå. Og så lavet to blomster med hver sin farve top. SElve omslaget er lavet fuldstændig som når, jeg eller binder bøger ind: Et stykke stof (normalt papir hvis det er skolebøger). Fold nederste og øverste stykke ind så det har bogen højde. Fold derefter siderne ind, så der bliver to lommer, som forside og bagside kan puttes ind i.
 






 
Jeg tegnede navnet op med blyant, og broderede ovenpå, så stregerne forsvandt.
 
 
Og enderne syede jeg sammen, så det blev mere hold på bogen.
 
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. God ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og nu mangler jeg bare at få sat en masse billeder i bogen. Og der er mange kan jeg godt fortælle dig.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...