lørdag den 23. august 2014

Hakketid

Nu er jeg endelig kommet så langt ned i bunken af alle mine krea-idéer, at jeg nu kan komme til at lave en pude. Og det er ikke en hvilken som helst pude. Jeg vil nemlig hakke en pude. Jeg fik idéen, da jeg var til hammerumkrea i maj. Her viste den søde Lone mig, hvordan hun hakkede puder. Og jeg bestemte mig for at det skal jeg også prøve. Og nu er garnet købt. Mønsteret er fundet. Og jeg skal bare i gang.
 
Jeg købte garnet hos Yarnfreak. Peruvian highland wool hedder garnet og det er en tyk og lækker uld, som findes i et væld af spændende farver. Jeg har valgt farverne: koksgrå, granit melange, karry og okker.
 
Jeg havde godt nok købt en hakkenål, da jeg var til hammerumkrea, men lige dette her garn kræver en nål 7, og det var ikke den jeg havde i forvejen. Men skidt, jeg skal nu nok få tjent det ind igen.






 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre farver :-) jeg er vild med både garnet og hakning! Jeg er selv i gang med at hakke en pude i netop de farver. Jeg bruger dog en nål 4 - det bliver også temmelig fast. Eller hakker du i dobbeltgarn?

    SvarSlet
  2. Tak. Ja det er nogle dejlige farver. Jeg glæder mig til den er færdig. Jeg vil hakke den i enkeltgarn.. Jeg håber det bliver fast nok.
    Ret sjovt at du også har købt disse farver. Jeg glæder mig til at se dit resultat også.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...