lørdag den 2. august 2014

Bella til MindsteDatter

Jeg har været i sommerhus i denne uge i Ø-Hurup. Min sidste uges sommerferie. Og jeg havde taget lidt håndarbejde med. Og sørme om jeg ikke blev færdig med denne skønne blå cardigan. Det er en cardigan til MindsteDatter .

Jeg vandt jo lidt garn til Hammerumkrea og jeg har længe gået og funderet over, hvad garnet kunne bruges til. Til sidst prøvede jeg at veje en af MindsteDatters nuværende trøjer, og kunne se at hvis jeg var heldig kunne der godt blive til en cardigan. Og jeg må sige at jeg var heldig. For jeg har brugt samtlige 200 gram til cardiganen.

Fakta:

Opskrift:  Fra bogen 'Børnestrik på pinde 3½-4. og modellen hedder en Bella

Garn: 200 g Supersoft i farven cornflower. Supersoft kan købes her.

Pind: 4 og 4½

Bemærkninger: Dejlig, skøn og lækker. Jeg har nu vasket den, og er spændt på om den smule kradsefornemmelse der var i cardiganen er forsvundet.

Modifikationer: Ingen.

Knapper: Der er bestilt 7 knapper på Ebay. Jeg viser frem, når de ankommer.
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...