torsdag den 10. juli 2014

Endnu en My Little Pony er på vej

Jeg har fået endnu en My Little Pony ordre. Jeg har fundet uf ad at håret blive lidt pænere ved at lave lidt om på udtagningerne. Så nu slår jeg en række luftmasker og hækler 3 fm i hver m retur. Førhen lavede jeg kun 2 fm i hver maske. Men med denne teknik bliver håret meget fastere.
 
Jeg har efterhånden lavet en del af disse ponyer. Men jeg tror aldrig jeg bliver træt af at lave dem. De er meget hyggelige at sidde og sysle med. Hvis du synes jeg skal lave en til dig, kan du kontakte mig her eller i min amio butik, hvor du også kan se prisen.
 
Hvis du får lyst til at se dem alle, kan du se her og her og her og her, og ellers gå ind under bjælken 'My Little Pony' hvor du kan finde flere billeder af mine små heste.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...