torsdag den 8. maj 2014

Mara kjole i grøn

Endnu en Mara-kjole.
Denne gang har jeg også valgt at lave en udgave med sommerfugle-ærmer.

Kjolen er syet af et stykke grøn blomstret dynebetræk, som jeg har til at ligge i mine gemmer i temmelig lang tid. Jeg har derudover sat grøn prikket pipping bånd rundt i 'smækken' foran. Pipping båndet er noget jeg selv har lavet af et stykke skråbånd og et stykke snor. Og jeg fandt endnu engang tre retro knapper i min knappesamling, som passede perfekt til kjolen.
 
Mønsteret har jeg købt her hos Compagnie M.
 
MindsteDatter viser også endnu engang kjolen frem med nyvasket hår, som ikke er helt tørt, og som heller ikke er blevet redt. Jeg må til at oppe mig. 
 



 




2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, både kjolen og datteren med sit nyvaskede hår:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...