tirsdag den 1. april 2014

Leopard og neon

Jeg har støvet symaskinen af, og har gang i en rigtig sød kjole. Det er en specialbestilling til en sød pige fra Århus, der har kontaktet mig, og spurgt mig, om jeg kunne hjælpe hende med at få syet en kjole til sin datter. Og det ville jeg gerne. Jeg trængte til at komme til symaskinen igen. Og nej hvor var det dejligt at sætte sig til symaskinen og få plejet sit kreative gen. Jeg kan mærke at det nu klør i mine fingre efter at få bestilt nyt stof, og selv komme i gang igen.
 
Sammensætningen til den ønskede kjole, har hun selv fundet på. Idéen til kjolen fik hun her. Og jeg kan allerede nu se, at den bliver ganske køn. Den er stretch twill leopard printet og med en kant af neon piping.
 
Jeg viser mere af kjolen frem senere.
 

2 kommentarer:

  1. Jeg kan se den bliver flot :-)

    SvarSlet
  2. Ja. Hvorfor fik jeg ikke selv den sammensætnings idé :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...