søndag den 1. december 2013

"Se Mor, der er en magisk dør!!"

Nissendøren gjorde lykke igen i år. Hun har været henne ved døren MANGE gange og beundret den magiske dør. Tænk sig at sådan en lille ting kan gøre en lille pige så lykkelig. Den lille dør sidder på væggen ude i køkkenet og er noget af det første vore gæster ser, når de kommer på besøg. Jeg har fortalt at døren er magisk, og det er kun nissen der kan bruge den. Og det tror hun selvfølgeligt på.  Jeg elsker den her alder, hun tror på alt hvad jeg siger og lytter intenst - jeg tror det bliver en god december!

 


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja. Det er bare så sjovt at have børn i den der alder.

      Slet
  2. Sikke en sød ide. Det er spændende hvad nissen finder på de næste 23 dage.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke at han driller hver dag, for det er nemlig en sød nisse. Men der skal nok komme nogle drillerier.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...