tirsdag den 17. december 2013

Pinkie Pie klar

Endnu en My Little Pony er færdig. Denne gang er det Pinkie Pie. Den er lavet af lyserødt garn og med pink hår. Og små balloner på rumpen. Og nu er den klar til at MindsteDatter kan få den i adventsgave på søndag. Denne gang har jeg lært, at der skal mere pladevat i den, end det jeg kom i den første, for denne her stå mere fast. Og jeg har også hæklet håret mere fast, og det har gjort håret meget pænere. Men så ved jeg det til de næste jeg skal lave. Har fået to bestillinger på disse heste, og dem må jeg da bare i gang med - om lidt!!!
 





2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Hvor har du opskriften fra?

    SvarSlet
  2. Hos Krudtugens mor. Hvis du ruller længre ned på mine side er der et link ved den første hest jeg hæklede.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...