mandag den 2. december 2013

My Little Pony - Surprise.

Glæden var stor i går morges, da MindsteDatter Mette åbnede 1. søndag i adventpakken fra nissen, og hun så denne My Little Pony. Hvor har den bare fået mange knus og kram. Hun har beundret det lange hår den har på halen, og hun nusset den. Den kom også med i seng i går aftes. Og jeg er næsten sikker på at den også kommer med i børnehaven, når der er legetøjsdag. Godt at jeg fik den lavet til hende. Hesten hedder Surprise, og den lever op til sit navn, for den gav stor overraskelse for hende. Surprise har jo vinger, og voldte mig en del kvaler. Men efter ihærdig kamp fik jeg koden knækket, og der kom et par gigantisk vinger ud af det. Jeg synes faktisk selv, at den er blevet ganske god.
 







 
 

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare super fin, har selv hæklet en i Rød til min lille pige, øjnene er dog ikke monteret endnu :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...