søndag den 10. november 2013

Så har jeg gang i malerpenslen igen



Jeg maler.

ÆldsteDatter blev 18 den 29.oktober. Og hun fik en 3/4 seng i fødselsdagsgave. Og hun skulle så som betingelse fjerne ALLE hendes plakater, som var OVERALT på værelset. Og så skulle jeg nok hjælpe med, at hun fik en nyt lækkert værelse. En opgave jeg glæder mig til, for jeg elsker jo at finde på nye idéer til boligindretningen.

Jeg har fået malet hendes vægge, og nu er turen så kommet til hendes møbler. Jeg er ved at male hendes kommode og en tv-bord. Hendes kommode var før en meget flot grøn, men det dur jo ikke, når værelset nu skal være hvid/pink og lyserød. Det andet bord jeg er ved at male er hendes tv-bord, og det var før overklistret med sekskantede Rie Elise Larsen papir. Men det kan man ikke se mere.


Jeg viser billeder, når rummet er klar til fremvisning.

2 kommentarer:

  1. Mor farverne vi kører nu på mit værelse er: sort, hvid, grå pink/lyserød ;)

    SvarSlet
  2. Åhhh ja - det er sandt. Og det bliver super flot!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...