mandag den 4. november 2013

Prik cardigan TIL SALG - SOLGT




Så blev jeg færdig med den lækre prik cardigan. MEN desværre er den for lille til min MindsteDatter, så derfor sætter jeg den til salg. Jeg er mega træk at det, for jeg synes faktisk den er så flot. Men hvis jeg får den solgt, kan jeg købe garn til en mere, og lave den i den korrekte størrelse. Så kan jeg lære det. Tror det er den manglende strikprøve der er skyld i problemet.

Cardigan er i limefarvet garn. På bærestykket er der strikket hvide prikker. Rib og kanten rundt på cardigan er i petroliumsblå. Og de 7 knapper har også denne farve.

Mønsteret er fra Lene Holme Samsøe bogen: Børnestrik på pinde 3½-4.

Længde fra hals og ned: 39 cm
Bredde: 30 cm
Ærmelængde fra hals og ned: 43 cm

Hvis du er interesseret kan du læse mere om cardiganen på min AMIO butik her.

Rigtig lækker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...