søndag den 3. november 2013

Mere neon til samlingen

Jeg har et projekt i støbeskeen. Og har nu fået flere forsyninger af neon ting, så jeg kan komme i sving med mine idéer.
 
Jeg har købt fået købt nogle neon lynlåse. Og jeg fandt dem i Stofbutikken. Her fandt jeg også det grønne bånd. Jeg har længe ledt efter neon lynlåse og det er godt nok ikke en nem opgave. Men jeg synes de var flotte dem jeg fandt i Stofbutikken, og nu ved jeg hvor let det er at handle ved dem, så måske ender det med at jeg køber mere der, for de har godt nok også mange andre flotte ting der. Forhandleren er godt nok i Tyskland, og betalingen var via overførsel til udlandet, men det fandt jeg også ud af. Og leveringstiden var lidt lang - jeg tror, at jeg ventede på mine lynlåse i små 14 dage. Men skidt. Min ordre var ikke en hasteordre.
 
De neon farvede snørebånd er købt på Husflidsmessen i Viborg. Jeg husker ikke ved hvilken forhandler.
 
Den gule og den orange tråd er købt ved Betty P. Og her fik jeg også det gule bånd.
 
Det grønne tråd har jeg købt for længe siden i Stof & Stil.
 
Og det smarte sort/hvide stof er fra Ikea. Og jeg mangler lige noget bomuldsstof, og så skal jeg i gang med dette neon projekt.
 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Boselade. Og nu mangler jeg kun tid og det sidste stof, og så skal jeg i gang.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...