lørdag den 21. september 2013

Kugler til værelset

Jeg har længe gået og beundret de flotte kugler jeg har set mange forskellige steder på blogland. Og tænkt at sådanne kugler kunne jeg altså godt tænke mig til pynt på MindsteDatter's værelse. Men jeg har bare ikke kunnet finde dem. Men en dag for et stykke tid siden, var jeg i Søstrene Grene. Og der fandt jeg den store grønne og den lilla. men jeg synes de så lidt ensomme ud, da jeg fik dem hængt op i loftet. Og så var jeg en tur i IKEA sidste søndag. Og sørme om jeg ikke fandt en lille pakke der med en masse små kugler. Og nu er de så kommet op at hænge. Og nu kan jeg meget bedre lide looket!!
 




3 kommentarer:

  1. Det ser bare super fint ud... Jeg har også haft nogle hængende hos Bodil, men de er for tunge, så langsomt falder de ned. Jeg forsøgte med tape - også gaffa, men de falder ned. Altid om natten med stort rabalder. Har du nogle gode ideer til hvordan de sidder godt fast?
    Mvh Eline

    SvarSlet
  2. Jeg har sat mine op med en tegnestift. Og det ser altså ud til at det holder. Måske kunne du prøve med det??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...