tirsdag den 13. august 2013

Min nye ven






Nu har jeg bestemt mig for, at jeg vil til at løbe igen. Men jeg har været lidt i dilemma omkring det. For når jeg løber, ser jeg bare SÅ dum ud. Og mange har kommenteret, at jeg ser dum ud. Og derfor var jeg stoppet igen. Jeg havde heller ikke de rigtige sko. Jeg løb jo bare i mine aerobic sko. Og det duede bare ikke. Det fik jeg vildt ondt i benene af.

Og her den anden dag skulle jeg så ud og købe nyt træningstøj til ÆldsteDatter, og så kom lysten til at løbe tilbage igen.

Og da jeg fik den sidste gode opbakning fra en god veninde, gik der ikke mange minutter fra hun havde sagt de sidste rigtige ord til mig til jeg havde taget bilen ned i byen og havde købt disse:
Acict Gel-kayano 19. De var sat ned, og de var stadigvæk dyre. Men hvis ikke de havde været sat ned, havde jeg aldrig købt dem.

Da jeg var færdig med aftensmad, tog jeg tøjet på, og løb. Det eneste jeg så IKKE lige havde taget højde for var. at det var pissekoldt. Og jeg havde kun taget en lille top på. Og jeg  kunne mærke efter ganske kort tid, at det VAR alt for lidt. Jeg havde først bestemt mig for en rute på 5,5km. Men Manden min rådede mig til at gøre den lidt kortere. Så jeg valgte en rute på 3 km. Men da jeg så kom afsted,  og det var pissekoldt måtte jeg opgive efter 750 meter og løbe hjem igen. Så turen blev kun på 1.3 km. Men jeg løb hele vejen. Og det var fedt. Og jeg er øm nu. Så jeg kan kun være glad for at jeg valgte så kort en tur. For ellers ville jeg jo være endnu ømmere. Jeg gir det en chance igen senere på ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...