onsdag den 28. august 2013

Finito bambino bamse


Endelig endelig er jeg blevet færdig med dette cover. Det holdt godt nok hårdt. Jeg har kun kunnet brodere på det i dagslys, fordi de små tern har været helt umulige at se om aftenen. Sort cover med sort broderigarn er en meget dårlig kombination. Og det kan jeg bestemt ikke anbefale en anden at gøre. Jeg har til tider siddet med lommelygte og lyst på det om aftenen, for bare at nogenlunde at kunne se hvor jeg stak henne. Og til sidst har jeg måtte opgive, og kun gøre det i de lyse timer. Men nu fik jeg den endelig færdig. Og den er taget i brug. Og jeg er mægtig glad for den.

P.S. Min højre langemandsfinger er også helt smadret nu, og trænger til an pause. Den har fået mange nålestik i den sidste tid :-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...