onsdag den 10. juli 2013

Hæklet flæsenederdel #3













 

 
Jeg er kommet lidt videre med min nederdel. Eller det der måske bliver til en nederdel, hvis mit projekt ender som jeg gerne vil have det. Jeg mangler stadig at hæklet flæser på ca halvdelen af nederdelen. Og så tror jeg, at der skal en kant på foroven. Men hvor meget og hvordan ved jeg ikke endnu. Jeg har taget det med på ferie, og jeg håber at jeg får tid til at sysle lidt med det nede i sydens sol. Jeg viser frem når jeg kommer hjem igen, og så kan I se, hvor langt jeg er nået.

Sådan kommer den efter planen til at se ud færdig.
 
Jeg er på sommerferie til Orbetello, Italien. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme igen d. 14/7

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...