onsdag den 8. maj 2013

Kaffe vesten klar til fremvisning



 

Endelig færdig med den super flotte vest.

Jeg havde dog lidt problemer med opskriften. Gik i stå da jeg skulle starte på kroppen. Synes ikke det var helt tydeligt hvor jeg skulle starte med at lave vendestrik. Men med hjælp fra selve forfatteren til bogen Annette Danielsen fik jeg den forklaring der skulle til for at jeg kunne komme videre. Og jeg tror også at jeg fik lavet de sidste vendestrik rigtige. Dog er jeg her lidt i tvivl om dette. men det ser rigtig ud, så mon ikke det er korrekt.
Der hvor jeg havde problemer var der hvor jeg havde fordelt masker til krop og ærmer og havde strikket en omgang på kroppen. Og nu skulle jeg lave vendestrik. Men hvor skulle jeg starte?? Var det før eller efter de der ekstra masker der slåes op i ærmehullet??? Jeg havde en fordeling der hedder 93 til ærmer, 24 nye masker, 136 til forstykke, 93 til ærme, 24 nye masker, og 136 til ryg. Og Annette skrev tilbage til mig allerede næste morgen. Og svaret var: ved de første 24 nye masker. Dejligt med hurtig svar.
Nu håber jeg at ved at have skrevet det her, kan andre få glæde af hjælpen, hvis de strander samme sted.

6 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...