torsdag den 16. maj 2013

Hæklet flæsenederdel

I en af mine hæklebøger er der en rigtig sød hæklet nederdel. Jeg har længe gået og luret på den. Og nu har jeg bestemt mig for, at den skal prøves at laves. Jeg er ikke helt kommet frem til hvilken farve den skal have endnu. Og ej heller i hvilket garn den skal laves. Men jeg er kommet frem til, hvilket garn den IKKE skal laves i: nemlig det som jeg nu har lavet hækleprøven i. For det er alt for stift.

I opskriften står der også at jeg skal bruge tynd mohair. Men jeg tror bare at den bliver alt for 'slatten' i det garn. Jeg må op i garnbutikken og se hvad de kan hjælpe mig med....

Hæklebogen jeg har fundet opskriften i hedder: Sej og sjov hækling og er skrevet af Sophie Britten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...