lørdag den 18. maj 2013

Det sidste armbånd færdig






Så fik jeg endelig det sidste armbånd færdig. Materialerne blev købt under mit besøg i Butik Maria i Viborg. En ganske enkelt armbånd i læder. Først tog jeg læderstykket og lavede to huller midt på stykket. Så syede jeg knap og neonknap igennem hullerne og lavede knude bagpå. Knuden limede jeg med sekundlim. Så tilpassede jeg læderstykket, så det passede to gange rundt om min arm/håndled. Tog en lille magnetlås og limede denne fast i enderne af læderstykket.

Eneste minus i processen er mine fingre med nærkontakt med sekundlim. Det er nemlig ikke en god blanding. For der ser således ud:



                
Jeg er nødt til at tage en ny tur op i butikken nu. For jeg er lidt hut på halssmykket til højre. Så jeg må op og købe materiale til denne. Og måske kommer der lige et par ting mere med i posen hjem :-)

2 kommentarer:

  1. Flot armbånd, og jeg kan godt forstå du er hut på den halskæde, den er da bare superflot :)

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for at du viste mig at der findes sådan en skøn butik. Jeg var dernede i går,og lure lidt, men skal helt sikkert derned mange gange. Jeg vidste ikke den eksisterede, og hun har været der i næsten 4 år.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...