onsdag den 13. marts 2013

Indbydelser på vej


 
Så er det ved at være tid til at få sendt indbydelser ud. De har taget en del af min tid i de sidste par uger. Men nu er de klar. Jeg har købt lilla blomstret papir til selve indbydelsen. Og så har jeg lavet en 'ramme' af glimmerbånd rundt om et andet stykke papir. Glimmerbåndet er dobbeltklæbende tape, som jeg drysser lilla glimmer på. Det sviner lidt, og jeg endte da også med at have glimmer alle mulige steder bagefter. Under glimmerfirkanten har jeg sat et stykke læderbånd, som skal bruges til at lukke indbydelsen sammen med de fine sorte blomster. Og så blev der sat en lille firkant med teksten INDBYDELSE og KONFIRMATION på det blomstrede papir. MindsteDatter har hjulpet med at sætte små stykker dobbeltklæbende firkanter på de små stykker papir. Det var hun forbavsende god til. Så måske er hun den kommende nye kreatrold i huset. De to andre gider i hvert til fælde overhovedet ikke. Og så kom der et billede af konfirmanden på forssiden, og selve og tekst indeni. Selvom MellemsteDatter udbrød forbavset, da jeg sagde det: 'skal der stå noget indeni???' Nogle gange er det tilladt at tænke, før man taler !!!

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin indbydelse at modtage.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Tak. De tog også lang tid at lave. Men når det er en fornøjelse at lave dem, og ikke en sur pligt, så går tiden jo på en god måde. Og nu er vi et skridt tættere på den store dag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...