fredag den 15. marts 2013

Fredagsslik forklædt som blinklys

Sådan her kan fredagsslik også se ud. Agurke, gulerødder og rød peberfrugt skåret i stave. Og som dip har jeg lavet en omgang skyr med forskellige krydderier i: salt, peber, paprika og hvad jeg nu sådan ellers havde der smagte godt i skyr'en.

En god og sund alternativ til slik, som jo ikke er så godt, nu når jeg prøver at miste et par kilo mere. Jeg er i mål om 4 kg,. Jeg har smidt 8 kg siden maj sidste år, men jeg kan mærke, at de sidste kg sidder rigtig godt fast. Og der er også mange huller på min vej. Og jeg falder i mange af dem. Men mon ikke det lykkes for mig.  Nogle gange kan det undre mig, at jeg kan være så stædig med det kreative og bare holde ud og blive ved, indtil jeg har fundet ud af det. Hvorfor skal det så tage mig så pokkers lang tid, inden jeg lykkes i dette 'kreative' projekt???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...