tirsdag den 26. marts 2013

Følg med på Bloglovin

Som mange andre bloggere, slår jeg et slag for Bloglovin.

Jeg har ikke sat mig 100% ind i, hvad det er der muligvis kommer til at ske med Google reader, men 1.juli ser det ud til, at Google Reader lukker, så alle, der læser blogs der, må snart finde en anden løsning. Selv har jeg ikke brugt det meget, men mere brugt min blogliste til at holde mig opdateret. Men jeg tror Bloglovin er et rigtig godt bud på det 'problem'.

Hvad jeg endnu ikke helt har styr på er, om der også sker ændringer i forhold til Google Friend. Men under alle omstændigheder håber jeg da, I gider følge mig via Bloglovin' (også).

Følg i min sidebar og så kommer du direkte til min blog derinde. Når du har oprettet dig som bloglovin-bruger (kan både gøres via mail eller Facebook-konto) kan du med et enkelt klik importere alle de blogs du følger. Smart og nemt.
 
Jeg har også tænkt mig at begynde at bruge deres fine og overskuelige app til at følge blogs fra telefonen, når jeg er på farten. Men jeg har haft en del problemer med at få det til at virke, og indtil videre kæmper jeg videre med denne sag. Når andre kan, kan jeg vel også finden ud af det.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...