torsdag den 28. februar 2013

Fødselsdag i huset

I dag har Manden min fødselsdag. Jeg har holdt fri sammen med MindsteDatter, og vi har hygget med at lave en kæmpe vandbakkelseskagemand til Farmand. Manden min har dejlige grå stænk i håret, så derfor gik vi også på jagt efter slik i denne farve til håret. Det er jo tilladt at drille på fødselsdage. Bare det gøres i kærlighed. MindsteDatter har pyntet med slik og flag, og jeg har sat små lys på kagemanden. Vi har tradition for her i huset at spise vandbakkelse til fødselsdage. Vi har haft eftermiddagsgæster. Og Famand fik en ny flot sort skjorte i gave af os piger. Lige nu sidder vi og summer, inden der kommer venner til aftenskaffe. Det er nu så hyggeligt at holde fødselsdag. Og om 12 dage gør vi det igen. Denne gang er det min tur. Og jeg ANER ikke hvad jeg skal ønske mig.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...