onsdag den 2. januar 2013

Penalhus



 Nu har jeg fået syet denne søde penalhus, som jeg nu har set så mange andre steder på bloggen. Opskriften på den fandt jeg efter lang tids søgen her. Så nu deler jeg den gerne med jer.

Jeg har syet en sort lynlås i. Og jeg har klippet stofstykkerne 46 x 32 cm. Og det færdige penalhus er 20 cm i længde, 15cm i bredden og 8cm i højden.

I den ene ende af lynlåsen har jeg syet en neonorange gjordbånd. Båndet er købt i Panduro Hobby.
Og i den anden ende har jeg syet en neongrøn elastiktråd med en lyseblå kugle. Elastriktråden er også købt i Panduro Hobby. Kuglen er fundet i Søstrene Grene.

Sådan ser penalhuset ud set fra vrangsiden. Jeg har sat sort/hvid prikket skråbånd på syningen i penalhuset ender, så denne syning også er afsluttet pænt.
Nu er den klar til brug. MellemsteDatter rykker for at få lov til at bruge den allerede i morgen, hvor det jo er første skoledag efter vores dejlige juleferie.


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot :)
    Jeg har lige fundet min vej til din blog og meldt mig straks som fast læser hos dig.
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Velkommen til Sabrina
    Og tak for dine pæne ord :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...