søndag den 27. januar 2013

Actionpics af kattekjolen

Hvem siger, at det ikke er hård at have det sjovt?? Jeg hænger gevaldig i bremserne i dag. Manden min ligeså. Han snorker højlydt på madrassen på stuegulvet. MindsteDatter ser DVD og ÆldsteDatter dovner også foran tv'et (dog på sit værelelse - hun er jo trods alt teenager, og så mænger man sig ikke med de voksner i utide). Kun byhønen MellemsteDatter er draget hjemmefra for at se håndbold sammen med veninde.
 
Vi havde en superskøn posefest i går aftes. Vi besøgte 3 vidt forskellige huse, og fik talt med an masse nye mennesker. Meget hyggeligt. Eneste 'minus' var, at det gik så godt, at vi først kom hjem kl 3 om natten. Og vi skulle jo trods alt op tidligt, for svigermors fødselsdag var planlagt til kl 10 med brunch i bowlingcenteret. En meget lækkert brunch må jeg sige. Og afsluttet med kaffe og kransekage hos min svigerinde. Og nu er vi så hjemme igen. De huslige pligter kalder: aftensmad og madpakkesmøring. Men ellers står den vist bare på dovnedag/aften. Men inden jeg glemmer det, vil jeg som lovet vise actionpics af kattekjolen. Jeg fik 'lokket' MindsteDatter ind i legerummet med kuglerne, og fik skudt nogle billeder. Kun disse tre blev gode, resten var sløret, som om den der har taget billedet har rystst på hånden. Hvorfor mon ?
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...