lørdag den 15. december 2012

Sneflokke kommer vrimlende

I går havde jeg min eneste fridag i denne uge. Og den blev brugt på en masse hyggeting sammen med pigerne. Jeg fik også lavet disse snefnug.
Jeg har lavet 3 i hama perler som skulle være selvlysende.

Og jeg har lavet 3 som bare en helt hvide.
 
Jeg har pyntet dem alle med neonrød murersnor. Og jeg har sat 2 perler i forneden. En træperle og en farvet perle. Meget dekorative synes jeg. Og idéen er såmænd ikke min. Jeg har set dem rigtig mange steder her i blogverden her den sidste stykke tid. Og nu kom tiden til mig, og jeg fik lavet mine egne.

Jeg har hængt dem op i stuen i en samlet klump. Og når jeg tager et billede med blitch, kan man rigtig se at tre af dem er selvlysende. 


3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...