fredag den 14. december 2012

Luciabrød en dag forsinket

MindsteDatter og jeg har rigtig hygget. I formiddags fik vi bagt luciabrød. Jeg fik lavet nogle kringlede nogle - og MindsteDatter lavede 'boller' med rosiner i. Og hun kan altså ikke lide rosiner, så da hun skulle smage de færdigbagte, sad hun og pillede de rosiner ud, som hun så nøjsomt havde proppet ind i bollerne. Altså. 
Sådan så de færdigbagte ud. De kunne godt have tålet at komme ud af ovnen lidt før. Men tiden løb af med os.
 
Og da vi havde bagt, tog vi det varme tøj på. MindsteDatter kom i bobslæden, og så travede vi en tur ud i kulden. Hun hvinede og skreg ind i mellem. Og hyggede sig max. Og det gjorde jeg såmænd også.
Turen gik ned i Skive by. Vi har nemlig fået en ny strikkebutik med Drops garn, og den skulle jeg lige ned og tjekke ud. Og den er bare godkendt. Så nu kan jeg endelig få garn i byen til fornuftige priser. Så bare vent - nu skal jeg da bare så meget til at strikke en hel masse lækre ting. Butikken hedder Valborg Amalie, og der er en link til hende her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...