fredag den 16. november 2012

Pailletbukser

Siden jeg så disse fede paillettbukser fra by Malene Birger har jeg bare været forelsket i dem.
Bukserne til venstre er fra by Malene Birger. Og bukserne til højre er fra H&M. Jeg har lavet links til begge, hvis nogle skulle blive fristet ligesom jeg :-)
 
Men min pengepund (og nærrighed) gør at jeg ikke vil give 1999,-. Men heldet har været med mig. For her i lørdags, da jeg var på jobbet, dumpede et katalog fra H&M ind af døren. Og jeg havde god tid, imens jeg sad og hyggede med en af beboerne på bostedet. Så jeg fik tid til at bladre kataloget igennem. Og sørme om jeg ikke så nogle pailletbukser til en helt anden pris. Nemlig til 249,-
Og nu er de mine. Og jeg skal have dem på til en masse fester her i november/december. For de skal da vises SÅ MEGET FREM. 

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...