torsdag den 15. november 2012

Ny ørenring

Jeg faldt for denne søde ørenringe i dag jeg var en tur i byen. Den var altså bare lige mig. Og jeg havde ellers lige bestemt mig for IKKE at købe overflødige ting i denne måned. Jeg gik også bare ind for at høre til prisen. Og da den ikke var mere end 175,- kunne jeg jo lige så godt købe den. 




 Den var ikke så nem at tage billede af. Så de er blevet lidt uskarpe. Men jeg tror godt I kan se ørenringen. Det er til øverst på øret. Og det er en stang og ligesom en kappe med stjerne rundt om øret. Jeg synes den er meget sød. Man kunne få den med stjerner, med hjerter og helt uden noget. Og både i mat sølv, i glat sølv og i "guld". Jeg har valgt mat sølv med stjerner, som I kan se.

Men jeg måtte have ÆldsteDatter til at montere den. Det kunne jeg simpelthen ikke få hænderne til at vende rigtig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...