lørdag den 3. november 2012

Min blog bliver 3 år - give away

(sponsoreret indlæg)

Tænk sig at den 3. november for 3 år altså i 2009 begyndte jeg at blogge. Og grunden til blogningen kan jeg vist godt smide over på denne blogger Karlssons Kludeskab. Ved et tilfælde faldt jeg over hendes blog. Og så var jeg fuldstændig vild glad for den lækre verden der var herinde på nettet. Et sted hvor jeg kunne dele mine kreative ting med andre. Og blive inspireret over andres kreationer.

Og nu er jeg oppe på 132 fantastiske faste læsere.... Det er jeg meget tilfreds med.

Jeg nyder mit kreative frirum, hvor jeg kan dele mine kreativiteter. Jeg nyder de kommentarer, som I skriver – og jeg forsøger så vidt muligt at skive en kommentar tilbage. Jeg nyder at kigge forbi andre blogge – at skrive en kommentar, at blive inspireret samt bare hyggelæse. Jeg sætter pris på de venskaber, som jeg har fået gennem blogland. Jeg er faktisk bare glad for at være her på bloggen.
Og fordi jeg har blogfødselsdag skal jeg da også lige smide en give-away.

Og jeg er så heldig at jeg er blevet kontaktet af Sunglassesshop og de vil gerne sponsere en præmie til mine læsere.
Du kan vælge frit imellem solbriller fra denne side eller denne side.

 
Betingelserne for at kunne deltage er følgende:
1) Læg en kommentar på dette indlæg
2) Tilmeld dig som fast læser her på bloggen
3) Tryk "like" Sunglassesshop på facebook
4) Link til min give away på din blog. Du må gerne bruge mit billede.

Du kan altså gøre ALLE fire ting for at kunne deltage. Skriv i din kommentar, hvilke solbriller du gerne vil have, og jeg sender dem til dig, når give awayen er overstået.

Jeg trækker en vinder den 3. december kl. 20.00

7 kommentarer:

  1. Fedt!
    Jeg er klart med... Har lige knækket mine, så det er genialt...
    Jeg er fast læser, har lagt kommentar, liket og linket ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Jeg deltager gerne med 2 lodder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er nødt til at gøre ALLE fire ting i "betingelser for at deltage". Men det kan du nå at endnu :-)

      Slet
  3. Jeg er med :) alle 4 ting er opfyldt, men jeg kan ikke beslutte mig for hvilket par jeg gerne vil vinde :)
    Hilsen Lene
    lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...