tirsdag den 20. november 2012

Lillepige vest færdig




Det gik da godt nok forbavsende hurtig med at strikke denne lillepige vest. Måske skyldes det at jeg var så spændt på, hvordan den ville tage sig ud.

Men nu er den færdigstrikket, enderne er hæftet og den er blevet skyllet (noget jeg altid gør med nystrikkede ting). Og MindsteDatter kan få den på i børnehave i morgen, hvis hun vil.

Og nu er jeg i gang med en mere. Jeg kan se at der er garn til en med samme farve. Og hvis der er stemning for det sælger jeg den eller putter den i en give away på et tidspunkt.

6 kommentarer:

  1. Den er vel nok blevet fin med de søde danseringe på

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg er også godt tilfreds selv

      Slet
  2. De er bare så fine de veste, hvis du på et tidspunkt får lyst til at lave en i pink og en i orange og måske kunne tænke dig at lave en byttehandel med et eller andet så må du meget gerne sige til....

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay. det vil jeg huske. Jeg tror faktisk at jeg skal strikke en del af dem nu. Og kan da gå på efter garn i disse farver.
      Hvad har du, som du gerne vil bytte med ??

      Slet
    2. Du kan tage et kig på min blog og se om der er et eller andet der falder i din smag

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...